Syksy on tullut ja ikävä tosiasia on, että kesää saamme odottaa jälleen yli puoli vuotta. Minä, joka inhoan talvea, lunta ja pakkasta. Niinhän siinä vanhassa laulussakin sanotaan, että ooo,kesän lapsi mä oon.... Olen kuin karhu, joka syksyn tullen etsii itselleen paikkaa jossa nukkua talven ohi ja jälleen herää uuteen kesään pitkästä unestaa. No, eiköhän tämä tästä taas suttaannu.

Uusia suunnitelmia kovasti on ja uusia harrastuksia, koiranäyttelyiden ohella, tullut mukaan kuvioon. Varmaankin suurin syy tähän uuteen harrastukseen on juuri käyty leikkaus, jossa sain uuden tekonivelen polveeni. Kieltämättä tällähetkellä tuntuu yllättävänkin hyvältä, mutta pitkä on matka vielä kuntoutukseen. Eiköhän tämä uusi harrastukseni, vesijuoksu, auta kiitettävästi asiaan.

Tietenkin pentusuunnitelmia aina pitää olla, vaikkakin välillä tuntuu, että voisin lyödä hanskat tiskiin ja antaa kaiken olla. Mutta aika aikaansa kutakin. Odottelemme Marian kanssa innolla Broholmer Bumblan (Good Mind`s Gloria) juoksua vielä loppuvuodesta. Basset Hound rintamalla olisi suunnitelmia yhdistää Martta (Geyrons Cake Of Blueberry) ja Väinö (Fantadrom Brad Pitt) ja mahdollista saada heiltä rakkauslapsia. Tämä onkin ollut minun jo monen vuoden haaveeni.